2:a Advent

Vill börja med att tända ett ljus till S*Zios Aristoteles, hans familj hörde av sig och berättade att han inte lägre finns här på jordelivet. Tråkigt när man mister någon som man håller kär.

Men nu till något positivt, idag åkte vi ner till Helsingborg och HCM-testade Nässla, allt gick jätte bra och testresultatet var också bra!
Alwe är tvättad inför helgens utställning så det är bara Asslan som är kvar men honom kan jag tvätta imorgon innan jag åker till jobbet.

Vi har haft rätt så tufft på jobbet med bla varsel och framtida uppsägningar så det har varit en tuff period som ännu inte är helt slut. Jag kommer att testa en annan tjänst på jobbet för att se om det är något för mig vilket innebär att jag är mer hemma dag tid men dock borta mer på kvällstid så mig kan man lättast nå via mail eller mobil kvällstid. Jag håller tummarna att det känns bra :O)

Vi har även firat 2:a advent, tiden går så fort i december, det känns inte som man hinner med allt riktigt. Julklappar ska handlas och julhälsningar ska skickas.... Nu får vi köra stenhårt för att hänga med :O) :O) :O)

Ha en fortsatt trevlig 2:a advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback