Nov. 21, 2009

Vi har fått bekräftelsen att vi kommit med på Ädelkattens kattuställning den 13 december, jätte kul. Det blir årets sista uställning, kan bara inte riktigt förstå att året 2009 närmar sig mot slutet?! Men på något sätt så känns det alltid positivt när man har ett helt nytt år framför sig på nyårsafton, tankarna för mig i alla fall går först och främst till summering av det året som varit och sedan blir det planering av det nya året som jag i och för sig redan startat långt innan nyår :O) Löften brukar jag inte ge för jag gör som jag vill ändå :O) :O) :O)

Hos oss har det hänt väldigt mycket och jag vet att även nästa år kommer att vara ganska händelserikt år så jag planerar max 2 kullar. Först och främst med Nässla om allt går enligt planerna och sedan ev ska Olympia få sin första kull under den senare delen av 2010. Detta är nu bara vad jag planerar sen får tiden utvisa resultatet, spännande.

Asslan fyllde år den 18 nov så har är nu 3 år - en riktigt skötsam herre♥ Måste ta nya kort på Asslan och även på Alwe och Nässla för det var ett tag sedan sist.
Har även lovat lägga ut planerna på Nässla men jag väntar på foto på fästmannen så det kommer så fort jag fått ett...

Ha en trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback