Allt mellan himmel och jord...

Nu var det länge sedan sist... Här har det inte hänt så mycket förutom att vi har firat Alwes 2 år dag för en vecka sedan och snart firar vi Asslan som fyller 3 år. Tiden, den går verkligen fort både på gott och o..
Vad firar vi mer då? - Jo farsdag, vilket innebär att det blir tårta idag samt en god middag som jag får fixa till, kul!
Efter lite letande på nätet så har jag enats med mig själv och det blir Fannys örtkyckling allt-i-ett - kommer dock att ändra lite i receptet och jag tror det blir kanon!
Men innan jag lagar maten blir det film-tajm och denna gång ska vi titta på Johan Falk, den serien är bara så braaa :O) :O) :O)

Jennies nya matte har hört av sig igen och allt är bara positivt och bra - Jennie stor trivs nu när hon äntligen får komma och gå som hon vill.

Igår blev det träningspass tidigt på morgonen innan jag skulle jobba, körde fettförbränning 55 min på steppen. Idag blir det uppehåll från allt som heter träning men imorgon är det dags igen :O) Det blir nog bara kondition för jag har sträckt min höra arm :O( Känner inte av den så mycket men det är bättre att ta det lite lungt för säkerhets skull.

Ha det gött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback