Måndag den 23 november

Regn, regn och åter regn - hopplöst! vill så gärna ta kort på Alwe, Asslan, Nässla och Olympia men det går inte för dem resurserna har jag inte som krävs för att klara ta kort utan blixt :-/  Nu får jag träning i tålamod och det kanske behövs, vad vet jag!?

Tog i alla fall en bild på Alwe när han låg och vilade på husses och mattes säng♥ Det kunde ju inte bli fel då han ändå blundade :O)  
Alwe är stor och mycket välpälsad, dessutom är han nog världens snällaste katt - fertilkatt ska jag väl tillägga för det är klart att det kan vara en viss skillnad på fertila och kastrerade hanar... Han låg i min famn igår som en liten bebis och bara spann och spann♥♥♥
Det var allt för idag jag hoppas fortfarande att det klarnar ute så jag kan ta lite kort men om inte så får det bli en annan dag!

Planer sidan är uppdaterad!

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback