14 oktober

Nässlas kavaljer är nu bekräftad och det ska bli jätte spännande, för jag hade spanat in honom för lääääänge sedan. Men innan hon ska paras ska hon hcm-testat och tiden är bokad till december. Just nu känns det som en evighet dit, otålig som jag är men så är det. Sen får vi hoppas att hon börjar löpa också... Nu får hon p-piller och dem släpper jag som sagt efter testet. 
Nässlas fästman? 


Förövrigt så har det varit en lugn dag, vilar upp mig nu för imorgon är det dags för mig att börja jobba och det blir nog en sväng ner på gymmet också. 
Hade en sk Film-Dag idag efter alla "måsten" här hemma och det blev Wallander, jätte bra!

Uppfödaren till Tindra har efterlyst bilder på henne och dem fixade jag idag. Hon väger 2,2 kg och äter ca 65 g torrfoder / dag, liten rackare♥

Tindra 4 månader!


Kommentarer
Postat av: Jaana

Vilken snygg fästman du hittat till henne.Han skulle jag låna till mina tjejer också,utan tvekan hahaha.

Och super söööt valp ni har.

Jaana

2009-10-18 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback