Pass

Vad har hänt idag då? Jo jag blev sjuk under natten så jag vaknade med feber och det blev stanna hemma från jobbet dag idag och förmodligen några dagar till. Har i princip inte gjort något utan vilat och tittat på film - Johan Falk, kanon bra serie om man gillar kriminal serier.

Igår var vi till veterinären och ombesiktigade Qarisma och samtidigt passade vi på och rabies vacc Alwe & Asslan, så nedräkning pågår... 119 dagar kvar.
Vi har anmält till ÄK dit tar vi med oss pojkarna, så nu hoppas jag att Asslan hinner pälsa på sig ordentligt så blir det roligare att visa upp honom. Förövrigt så är han i bra kondition så därför ska det bli kul att ställa honom för nu är det en liten evighet sen sist. Det som är mindre trevligt är att han blir lite åksjuk när han åker bil, konstigt för det har han inte blivit tidigare, så vi får kanske träna lite bilåkning med honom, värt att prova i alla fall.

Nu börjar folket ramla in i huset igen efter skola mm så jag ska försöka vara lite social!
Ha det gott♥



Kommentarer
Postat av: Susanne

Då ses vi förhoppningsvis på någon Dansk utställning på andra sidan jul =)



Kram

Susanne

2009-10-28 @ 11:51:59
URL: http://www.foxglove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback