Äntlignen är våren här!

Vi har haft strålande vår väder och därför har jag passat på och tagit lite nya bilder på några av katterna - de som fått sitta modell var Nässla, Baby samt Alwe och Asslan!

Har lagt ut bilder på respektive sida.

Förövrigt har det inte hänt så jätte mycket här hos oss. Jag väntar på min semester som ska börja om 4 veckor. Jobbar sista dagen den 9 maj sedan är jag ledig fram till mitten av augusti.

Själv har jag börjat jogga lite ute istället för att åka till gymmet och springa på löpband men jag är lite rädd att min rygg inte tål det hårda underlaget så jag försöker hålla mig så gott det går i skog och mark när jag är ute springer.
Vi hoppas att Nässla är dräktig, jag har inte kollat under magen ännu men ska göra det senare idag när jag tar in henne från rastgården och då hoppas jag att jag får tecken på dräktighet, såååå spännande :O)

Obs! Jag har bytt mobilnr!!!

072-2259551

Hej så länge

                               Asslan 3,5 år gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback