Hälsningar från Norge!

Vi har fått en hälsning från Iren i Norge, hon har skickat jätte fina bilder på Luna som snart är 2 år gammal. Tiden 
går fort... Det känns inte som att det är snart 2 år sedan hon flyttade men så är fallet!

Hur som helst så kan jag vidare berätta att Olympia har flyttat till Alingsås och där bor även hennes kull bror Wille som bytte kön :O) Helt otroligt men så är det, kan fortfarande inte riktigt förstå att en svartsköldpadda med vit är en hane!!!! Men oki, jag vänjer mig vid tanken sakta men säkert :O)

Än så länge vet vi inte om Nässla är dräktig men om ca 1,5- 2 veckor hoppas jag kunna ge besked om hennes date med Kokos :O)

Hej så länge!



                         S*Zios Luna på bilden ovan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback