Glad Påsk!

Här har det hänt lite grejer... Vi beslutade oss för att kastrera Alwe då han varit mycket stressad de sista månaderna. Han fick para sig sista kvällen med Abracadabra så har det tagit sig så blir det kattungar runt den 22 juni. Vi hoppas på kattungar:-) Vi var även iväg på Royal Canins utbildning ang den åldrande katten + foder. Mycket intressant kväll i Halmstad. Alltid kul att träffa likasinnade människor. Nu blir det även utställning i juli månad så dit ska jag anmäla oss nästa vecka. Frågan är bara om Nässlas päls håller?! Hon har börjat fälla nu så jag känner mig lite tveksam till att anmäla henne men vi får se hur jag gör. Stardust ska i alla fall ställas ut så honom ska jag anmäla. Ja, det var allt för idag. Nu ska jag ut i solen igen ;) Ha en riktigt trevlig påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback