Nya bilder på Stardust

Idag fick Stardust sitta modell en stund och det gick väl hyfsat, han är så snabb på att vända blicken eller om det kanske är jag som trycker för sent på knappen - vad vet jag?! Hur som helst nu finns det nya bilder på honom och vi vägde också honom för att ha lite koll på den delen också och vågen stannade på 1188 g vilket är en bra vikt för en 8 veckors kattunge, tycker jag i alla fall. Alwe och Asslan har vi mycket ute nu när det varit så varmt. Tror nog att Alwe har lugnat ner sig lite i alla fall för han är mycket lugnare hela han på alla sätt och vis. Asslan fick lite pälsvård idag, men hans päls är det inga problem med, även om han är blå och dessutom silver. Inte heller är den fet, det lilla feta sitter på svansen och den blev behandlad. Ja, nu när jag har gjort mitt "arbete" så ska jag sätta mig i solen en stund och bara njuta av sol och värmen. Hej så länge ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback