Uppdatering av hemsida :)

Halleluja:) Nu har jag äntligen uppdaterat min hemsida - det är nog snart 8-9 månader sedan sist om inte mer?! Ok, bättre sent än aldrig. Kan ju faktist försvara mig lite och det är för att jag har studerat till Diplomerad Ekologisk Hudvårdsterapeut vilket har inneburit att jag har pendlat mellan Stockholm och Hylte under 1 års tid. Men nu efter ett intensivt år med studier och andra personliga händelser som varit mkt ansträngande så känner jag att jag håller på och landar i en sk "normal" tillvaro. Nu har jag i och för sig andra projekt som kommer att ta tid men inte alls på samma sätt då jag är på hemmaplan och inte behöver splittra mig åt olika håll. Imorgon onsdag om allt går som jag tänkt mig så kommer jag att lägga ut information härpå bloggen och Starduste som nu hunnit bli 1 vecka + 1 dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback